Ik wil ook ....

 

 

In december maakte ik reeds de Wolf-pyjama voor Daan.  Hij kreeg hem met Kerstmis cadeau en is -volgens mij- sindsdien niet meer uit geweest.  Aan de ontbijttafel kreeg ik zelfs de vraag: "mama, wat is eigenlijk het verschil tussen een pyjama-bloes en een gewone ?".  Wat zoveel wil zeggen als: "waarom moet ik die nu eigenlijk uit doen om naar school te gaan ???? " :-).

Aan de overkant van de ontbijttafel ontstond een kleine pruillip.  "Klein" want ons Catho is ondertussen al 9 jaar (op weg naar die grote 10) en is dus echt geen klein meisje meer ... maar ook nog niet zo groot ... en eigenlijk ... vind ik die cape toch ook echt wel heel stoer !!

Dus mijn eerste naaiproject voor 2016 is een feit.  Een Wolf-pyjama voor dochterlief.



Catho draagt niet graag pyjama's.  Dus werd het een kleedje. Ik vertrok van een basis tricot-jurk.  In dit geval eentje uit een oudere Ottobre (3/2014).




Maar de werkwijze voor de schouderlapjes blijft dezelfde als bij het originele Wolf-patroon van Zonen09.





KamSnaps om de cape te bevestigen en mijn Super-heldin is klaar voor de strijd !!








Reacties