Mijn eigen 'Lotte Martens'


Niet zo heel lang geleden, contacteerde Lotte Martens mij of ik niet geïnteresseerd was in haar stoffenlijn.  Ik was al lang gefascineerd door haar werk dus was de beslissing snel gemaakt. Ondertussen liggen haar eerste stoffen in de winkel en begonnen mijn handen te kriebelen.

De Clarias had mijn grote voorkeur, maar omdat deze op een heel lichte ondergrond komt, begon ik te twijfelen of dit niet te bleek zou zijn voor mij.  De oud-roze glamour-sweater bracht de oplossing.



Voor het patroon vertrok ik van het Rosie&Me - patroon: Amber.  Hier plakte ik de Burda 7016 onder. Omdat de katoenen rok niet meegeeft in de taille, heb ik wel een blinde rits in de zijnaad moeten zetten.




En voila ... klaar voor de feesten !!



Patronen: Amber (van Rosie&Me) + Burda 7016




Reacties

Een reactie posten